Hurraaa - sa oled rase! Lisaks sellele, et sa võtad nüüd sünnituseelseid vitamiine, urineerid keskmiselt umbes 237 korda ööpäevas ja üritad enne beebi tulekut ette magada ( oh, kuidas ma tahaks, et see toimiks), tuleb sul välja mõelda ka kaval plaan selle uudise teatavaks tegemiseks? Siin on mõned nipid, kuidas seda tehnoloogia sajandil teha.
Kui sa postitad pidevalt Facebooki, pead blogi või tegutsed Twitteris, on üsna loomulik, et sa tahad seda uudist enda online sõpradega jagada, aga siinkohal on tark meeles pidada mõningaid nõuandeid, kirjutab Parenting.com.
Oota teatamisega, kuni rasedus on kindel ja kõik on hästi.Kuigi nii ahvatlev on seda kohe tervele maailmale kuulutada, on parem siiski veidi rahulikult oodata. Sobilik oleks ära oodata näiteks esimese trimestri lõpp.
Räägi kõigepealt perele ja kõige lähedasematele.Nii väga, kui sa ka ei tahaks seda kohe tervele maailmale kuulutada, oleks õige ikka kõigepealt oma lähedastele uudist rääkida. Nad ei oleks ilmselt õnnelikud, kui seda internetist teada saaks.
Vaata kõigepealt, kes sul üldse online sõprade nimekirjas on.Inimesed jagavad oma elusid pidevalt Facebookis. Kas sa näiteks soovid, et su töökaaslased oleks ühed esimesed inimesed, kes su rasedusest teada saavad? Vaata oma privaatsussätted üle!
Mõtle sellele, kuidas sa uudise teatavaks teed. Me oleme kõik näinud postitusi positiivsetest rasedustestidest ja ultrahelipiltidest. Lihtsustades võib öelda, et ära tee seda, mida sa päriselus ei teeks, ka Facebookis. Kui sa ei kutsuks oma naabrit kohvile, et rääkida talle, et rasestusid tagahoovis, ära tee seda ka Facebookis.
Ürita olla delikaatne. Kui mõni su headest sõpradest on üritanud pikemalt rasedaks jääda või on ta lähimal ajal raseduse katkemise üle elanud, mõtle nende hoiatamisele, enne kui sa häid uudiseid üle Facebooki levitad. Ütle midagi järgnevat: "Mul on tõesti kahju, et teil seekord asi hästi ei läinud, aga minu rõõm ei vähenda teie muret ja ma hoian teile endiselt pöidlaid!"
Vali publikut. Üks parimaid asju Facebooki juures on publik sinu postitustele. Tuleks läbi mõelda, kes su publik on. Kui sa jagad inimestega, et sisustad lastetuba või ostsid oma beebile esimese kleidi, on see okei, aga kui sa räägid lekkivatest nibudest ja venitusarmidest, vali oma sihtgruppi. Võib juhtuda, et kõik su Facebooki sõbrad ei oska sellega samastuda.