Enurees ja uneaeg

Enurees ja uneaeg

02. Oct 2018, 14:23 Huggies® Huggies®

Rituaalid enne und aitavad paremini magama jääda. Need on eriti tähtsad, kui tegemist on öise enureesiga. Loe lähemalt, mida peaks enne und tegema!

Lõbus vann! Lase lapsel enne voodisse minemist maha rahuneda ja vaikseid mänge mängida. Soe vesi, vaht ja päevasündmuste arutamine vannis on mõnus viis lõõgastuda. 

Toetavad patsutused ja puudutused. Lapse jaoks, kes alatasa muretseb, kas suudab öösel kuivaks jääda, on sinu toetus väga oluline. 

Sobivad ööriided ja aluspesu. DryNites ® ööpüksid tagavad kaitse terveks ööks. Need mähkmed on kujundatud võimalikult tavaliste aluspükste sarnaseks, et lapsel oleks neid parem tunne kanda.

Hämaram valgus. Muuda magamistuba lapse jaoks hubaseks, vähenda valgust, loe unejuttu, laula unelaulu ja räägi lapsega rahulikult juttu. See aitab lapsel ennast rahulikumalt tunda, mis aitab omakorda voodimärgamise vastu. 

Vedeliku tarbimise piiramine.  Proovi limiteerida jookide, eriti gaseeritud ja kofeiini sisaldavate jookide tarbimist paar tundi enne und. 

Tualett.  Julgusta last enne und tualetis käima. See aitab kohe kindlasti kuivematele öödele kaasa!

Õnnelikud mõtted. Mõtle positiivselt. Ärge rääkige eelmisest ööst ja märjast voodist. Keskenduge meeldivatele hetkedele, veetke koos aega, naerge, rääkige ja lõõgastuge!

20180108173358-27238.jpg