Uued tuuled! Breden Kids muudab nime ja lõpetab riietega: jätkame vaid peakatetega

Uued tuuled! Breden Kids muudab nime ja lõpetab riietega: jätkame vaid peakatetega

12. Jul 14:24 Emmede Klubi Emmede Klubi

(Allikas: Breden Kids turundusmaterjalid)



Kodumaine kaubamärk Breden Kids, mis viimase 7 aasta jooksul võitnud kümnete tuhandete lapsevanemate südamed funktsionaalsete peakatete ja riietega, liigub järgmise aasta algusest edasi vaid peakatetega. Lisaks ärimudeli muutusele läbib uuenduskuuri ka ettevõtte nimi - Breden Kidsist saab BREDEN ja senisest suuremat tähelepanu hakatakse pöörama täiskasvanute peakatetele ja sallidele.

“Breden Kids on pikki aastaid olnud emade ja isade lahutamatu kaaslane, andes nõu ning hoides kätt kõigi lastega seotud rõõmude ja muredega. See ei kao kuhugi. Vastupidi - Bredeni uueks suunaks saab olla olemas terve pere jaoks, muutes kõik vabas õhus veedetud hetked võimalikult meeldivaks,” selgitab Kristel Mets, kes alustas Breden Kidsi tegevjuhina tööd tänavu kevadel.

“Breden on viimastel aastatel liikunud pea vankumatul kiirmoe kursil. Tulla igal kuul välja mitme uue prindiga ning tagada pidevalt tohutu mudelite koguse, ent väikeste mahtude juures täielikku saadavust koormas nii meid, koostööpartnereid kui ka lõpptarbijat. Aeg on õhk puhtaks lüüa ja asuda tegelema sellega, mida me kõige paremini oskame,” sõnab Mets. “Breden müüb igal aastal ainuüksi Eestis pea 100 000 peakatet ja see näitab selgelt, et mütsid, sallid ja müts-sallid on Bredeni tulevik nii koduturu kui ka ekspordi vaates.”

Kristel Metsa sõnul on uue Bredeni eesmärgiks toota edaspidi koguseliselt vähem, ent kestvaid asju. “Riietest loobumine kingib tervele tiimile väärtuslikku aega tegeleda sellega, mis enim kõnetab ja luua järjepidevalt ka üha uusi mudeleid. Muide, järgmise innovaatilise tootega, mis suunatud beebidele, tuleme välja juba eelseisval sügisel. Oluliselt muutub ka senine disainprotsess, kuna enne turule toomist võtame uute mudelitega senisest rohkem aega tootearenduseks ja proovikandmisteks,” kirjeldab ta tulevikuplaane.

Uuendust on oodata ka materjalidesse ja tehnoloogiatesse. “Maailmatrendides näeme üha uuenduslikumate materjalide läbimurret. Orgaaniline GOTS puuvill ei pruugi enam olla parim valik ning tunduvalt jätkusuutlikumad, vastupidavamad ja kasutajasõbralikumad kangad on tehtud näiteks bambusest, suhkruroost ja vetikatest. Soovime edaspidi rakendada ka taaskasutatud materjale, ent kindlasti jääb meie jaoks seejuures oluliseks kangaste nahasõbralikkus ja ohutus,” kinnitab ta. “Üks materjal siiski on, millega oleme 100% rahul ja selleks on meie toodetes kasutusel olev 100% Öko-Tex® meriinovill,” lisab Mets juurde.

Käesoleva aasta sees õmmeldakse Märjamaal asuvas tehases siiski valmis kõik planeeritud kollektsioonid, mis tähendab, et eelseisval sügishooajal on endiselt võimalik Breden Kidsi e-poest osta piiratud koguses särke, pükse, kleite, meriinopesu ja õuedresse. 2023. aasta toob aga juba uue tooteportfelli ning täiesti uue, veelgi kasutajasõbralikuma e-poe keskkonna.