LEGO uus kampaania, mis innustab lapsi maailma muutma

LEGO uus kampaania, mis innustab lapsi maailma muutma

02. Oct 16:02 LEGO LEGO

Emmede Klubi Läti toimetusel oli septembris au ja rõõm reisida LEGO kodumaale Taani, et osaleda uues kampaania “Rebuild The World" avamisel. Kampaania eesmärgiks on aidata kasvada uuel generatsioonil, kellel oleks võimalikult palju erinevaid loomingulisi oskusi.

Peaaegu igas majapidamises ollakse kuuldud LEGO® klotsidest, mis on üheksakümne aasta jooksul muutunud kultuslikeks mänguasjadeks.

Tänapäeval, mil tehnoloogia võtab aina enam üle meie igapäevaelu, peame mõtlema selle üle kas ja kui palju lubada oma lastel tehnoloogiamaailma sukelduda ilma, et nad kaotaksid oma sisemise loomingulise potentsiaali, mida arendavad just mängulised ja igapäevased tegevused.

Kampaania avaüritusel kohtusid üle saja lapse muusik Mark Ronsoni ja teiste inspireerivate inimestega, et rääkida kreatiivsusest mitte ainult lapsepõlves vaid ka täiskasvanuelus. 

“Oma karjääri vältel olen töötanud koos paljude äärmiselt loominguliste inimestega. See LEGO kampaania on suurepärane võimalus aitamaks inspireerida järgmist generatsiooni ja aidata vormida meie kõigi tulevikku,” ütles Mark Ronson.

Lapsed on sündinud tohutu loomingulise potentsiaaliga ja omavad algupäraselt kastist välja mõtteviisi, mis aitab neil erinevaid probleeme lahendada loomingulisemalt kui täiskasvanud. Kahjuks aga väheneb see potentsiaal ja mõtteviis järk-järgult kuna just täiskasvanud üritavad lapsi suruda teatud raamidesse.

Erinevad uuringud on näidanud, et tulevasel tööturul on eriti hinnas võime lahendada probleeme loominguliselt. See on oskus, mida ei saa õppida käigu pealt, vaid miski mis vajab harjutamist. Mida varem sellega alustada, seda lihtsam. Üks moodustest selle oskuse treenimiseks ongi lubada lapsel mängida ja sellesse mitte liigselt sekkuda.

Maailm on pidevas muutuses ja peatselt ei suuda raamides kasvatatud lapsed enam mõelda piisavalt loominguliselt või kriitiliselt. Mida rohkem vabadust lapsele tema fantaasiaga lubada, seda väärtuslikumad oskused omandab ta oma täiskasvanueluks.  

Julia Goldina, LEGO Grupi turundusjuht rõhutab: “Maailma ümberehitamise mõte on näha, kuhu meie kujutlusvõime meid viib ja rõhuda laste kaasasündinud loomingulisusele. Me tahame lapsi üle terve maailma innustada omandamaks uusi oskusi ja neid kasutama ka suuremaks kasvades. Selle kampaaniaga soovime inspireerida inimesi igas vanuses looma tänu LEGO klotsidele enda maailma, mis on täis lõputuid võimalusi.”

  

Üle saja lapse osalesid kolmes erinevas loomingulises töötoas, mis esitasid neile väljakutsed loomaks uusi disaine, leiutamaks uusi objekte ja andmaks asjadele uue ülesande. Kõike seda tänu LEGO klotsidele. 

Loominguliste lahenduste juures pole õigeid ega valesid vastuseid või kombinatsioone. On vaid laps ja tema fantaasia. 

Kui ka Sina oled teemast huvitatud, siis jaga oma meistriteoseid SIIN või postita need sotsiaalmeediasse (juhul kui oled vähemalt 13 aastane) teemaviitega #RebuildTheWorld

Las kõige loomingulisemad ehitised võidutsevad!